June 5, 2014

კორეა საქართველოში


დღეს დიღმის საუნივერსიტეტო კამპსუში  კორეის კულტურისაა და ისტორიის გამოფენა  სახელად " შეიგრძენი კორეა " ჩატარდა.
  მსგავსი ღონისძიებები ხშირად იმართება და მიზნად ისახავს ქართველი ახალგაზრდებისთვის კორეული კულტურის გაცნობას. ბოლო პერიოდში ჰალუს ტალღამ საქართველომდეც მოაღწია. ამის ნიშანია ის რომ დღითი-დღე იზრდება ახალგაზრდების დაინტერესება კორეული კულტურით. კორეულმა დრამება და კპოპმა დიდი გავლენა მოახდინა ამ ყველაფერზე.

. ინტერნეტ სივრცეში უამრავ ჯგუფს და ფორუმებზე თემებს გადააწყდებით ,სადაც გაცხარებულები დავობენ  მსახიობებზე, ფილმებზე, მუსიკაზე .  ბევრი ჩემი მეგობარი სწავლობს ჰანგულს (კორეული ანბანი ) და  ჩემი  ბლოგიც იმის დამადასტურებელია რომ ახალგაზრდებს აინტერესებთ კორეული კულტურა.

დღეს დიღმის კამპუსში მისულ სტუმრებს შესაძლებლობა ჰქონდათ დაეგემოვნებინათ კორეული სამზარეულოს სავიზიტო ბარათი : კიმჩი და კიმბაბი.
მე პირადად მხოლოდ კიმბაბი შემხვდა და ამისთისაც ორგანიზატორის მადლობელი ვარ. თუმცა ჩემი ბრალია  , მხოლოდ 7 საათზე მოვახერხე მისვლა , იქამდე კი ყველაფერი მოსუფთავებული დამხვდა.  სწორედ ამის გამო ვერ დავესწარი კორეელი ოსტატების მიერ წარმოდგენილ ორთაბძოლას თე კვანდოს ჩვენებას. თუმცა მეგობარმა რომელმაც ეს ყველაფერი ვიდეოზე გადაიღო მანახა.
ასევე გამოფენაზე შეგეძლოთ გენახათ კორეული ტრადიციული ნიღბები. ამ ნიღბების შესახებ სტატიას შეგიძლიათ გაეცნოთ ბლოგზე.


ძალიან სასიამოვნო სიურპიზი იყო სპეციალურად ჩვენთვის და ჩვენგან ნაკარნახევი სიტყვების დაწერა კორეულად. მე პირადად  "თევზი , იმედი და სიყვარული     " დავაწერინე.

ასეთ ღონისძიებებს ორგანიზებას მუდმივამ კორეული ენის ლექტორი თავისუფალ უნივერსიტეტში ნანკა მიქარებიძე უკეთებს და მადლობა მას ამისთვის.
ძალიან სასიამოვნოა როცა ერთი ინტერესების მქონე ადამიანებს ერთად კრიბავენ და აძლევენ საშუალებას დაათვალიერონ და უფრო ახლოს გაეცნონ იმ კულტურას რომელიც ასე შორეული და თან ასეთი ახლობელია.

2 comments:

  1. აააა, მე ესე იგი კიმბაბი მიჭამია :)))))) ლოოლ

    ReplyDelete
  2. ჩემი თხოვნა იქნება დორამებზე მეტი იმფორმაცია

    ReplyDelete